Gossips.se

I det här inlägget skrev jag att Gossips.se inte hade godkänt en kommentar jag lämnade. Trots att en skvallerblogg mer än gärna borde ta emot tips. Jag spånade vidare att det nog berodde på att Gossips tänkte ta och skriva om det själv och inte ge denna blogg någon credd.

Då skrev "någon" denna kommentar:

Om min kommentar nu togs bort automatiskt, varför besökte då Gossips denna blogg från stället där man godkänner kommentarer? Och varför har den som kommenterade texten här ovan, samma IP-adress som Gossips?

Och varför godkänns alla dessa anonyma kommentarer hos Gossips, om dom nu tas bort automatiskt?


Bara några frågor. Nog om detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0