Jockiboi om Nemos svek

Jockiboi har nu gått ut i bloggen och dömt ut sin kompis, Nemo. Nemo har därför lovat Jockiboi att aldrig mer umgås med Kissie.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om detta. Första tanken som slog mig var; FEJK! Det som får mig att inte tro att det är fejk är att jag fått uppfattningen att Jockiboi är ganska ärlig i sin blogg. Men samtidigt är han ju också mannen som visar upp sin mörbultade penis i bloggen. Så vad ska man egentligen tro?

Bloggvärlden håller på att spåra ur. Härligt!



Inlägg 1, inlägg 2.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Kan ju inte annat än att hålla med Jockiboi. Dumpa Kissie på en gång!!!!

2010-10-14 @ 13:17:39
Postat av: Jocke

jockiboi är bäst i Kungarna av tylösand!

2010-10-14 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0